ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Krenule su mi suze na oči kad mi je ovo rekla




Večeras sam ispratio svoju lepšu polovinu kući posle jedne manje više turbulente večeri, nisam bio u svom najboljem izdanju i stanju i poprilično sam se smorio. Za doček 2016. sam je verio iako smo i dalje studenti i pristala je.




 Večeras, u prevozu, dok smo sedeli i išli ka njenoj kući, razgovarali smo o večerašnjim događajima i kada je videla da sam se baš ubedačio pokazala mi je prsten na ruci i rekla "Je l vidiš ovo? To je i u dobru i u zlu!". Krenule su mi suze na oči. I pored raznih problema koje smo imali, sve je to je*eno daleko iza. Ona misli da nema boljeg momka od mene jer sam dobar prema njoj, ali vala ću se dok dišem truditi još bolji da joj budem. Je*i ga, ljudi, srećni ste samo ako to želite, nikada ne odustajte.

Nema komentara:

Objavi komentar