utorak, 29. ožujka 2016.

Nije voljela skraćenice u dopisivanju, pa sam prestao da ih koristim





Nije voljela skraćenice u dopisivanju, pa sam prestao da ih koristim. Gledala je neku dosadnu seriju, pa sam i ja počeo. Gledam istu seriju četvrti put, pa je i ona počela gledati. Rano je ustajala, pa sam i ja da bi se čuli ujutro. Na faxu je pratila neka predavanja, pa sam i ja počeo pratiti svoja. Voljela je trčanje, pa sam se i ja vratio u formu. Volim dobru hranu, pa se ona uvijek trudila da joj hrana bude predobra. 


Uživam u kasnim noćnim razgovorima, pa se ona uvijek trudila da što duže bude budna. Postala je daleka, pa sam joj dao prostora. Govorila je da je sve uredu, pa sam prestao da pitam šta se dešava. Ne javlja se više, a ja ne želim nikoga da smaram.

Nema komentara:

Objavi komentar