petak, 18. prosinca 2015.

Ispovest- Često uveče idem na trčanje…



Često uveče idem na trčanje, trčim oko fudbalskog terena, bude tu uvek dosta devojaka, jedno veče odem na trčanje i dve devojke koje se me odmeravale dok sam trčao. Jedna devojka mi je prišla i pozvala me da me upozna sa drugaricom. Obe su bile naduvane, dok me jedna muvala druga je duvala travu. Posle par minuta njena je drugarica koja je bila oslonjena na drvetu rukom pored usna je počela napred nazad u smislu oralnog se*sa.




Skontam ja sta zele i pitam tu drugaricu “a sta ti pusis, vazduh” ni pet ni sest prisla one meni i uhvatila me za stojana. Izvadim ja batinu ovde dve kao da nikad nisu videla ku*ac jos malo da se poubijaju… to veče kre*nuo sam obe… Pricam ja drugu kako sam upoznao dve dobre ribe na igralistu dok sam trcao i kazem mu imena, rekao mi da je sa jednom vec bio i spavao sa njom.

Nema komentara:

Objavi komentar