srijeda, 10. veljače 2016.

Bila sam u vezi s starijim muškarcem kojem sam dopustila da me slika nagu









Bila sam u vezi s starijim muškarcem kojem sam dopustila da me slika nagu. Uživao je u tome a ja sam ga voljela. Imao je moždani i preminuo. Te slike je našao njegov sin i sada me ucjenjuje za novac. Znam da će ih objaviti jer ja nemam taj novac da mu isplatim. Moj život je uništen. 





Ispovest: Imam 25 godina i imam govornu manu, mucam. Djeca u osnovnoj školi su mi zezali i izbjegavali. Odrastao sam bez prijatelja. Neki dan sam išao na razgovor za posao, poslodavac je bio par godina stariji od mene. Nije mi htio pomoći i sačekati da završim rečenicu, već se grohotom nasmijao. Došao sam kući i zajecao iz sveg grla. Kao malo dijete. Moja majka me čula, opet se zatvorila u sobu i plakala jer misli da je ona kriva zbog toga.

Nema komentara:

Objavi komentar