subota, 6. veljače 2016.

Moja sestra je krenula u grad i obukla suknju na duboki izrez, i kako nije imala vremena obrijala je samo jednu nogu






Moja sestra je krenula u grad i obukla suknju na duboki izrez, i kako nije imala vremena obrijala je samo jednu nogu, onu na kojoj je izrez i koja se vidi, a onu drugu ostavila čupavu i takva otišla u grad. Ispovest: Imam problem sa učenjem. Gubim se u detaljima. Uvek mi je sve bitno, svaka rečenica, svaka formula, svaki iskaz. I tako svaki predmet. Uvek mi je ono što profesori ispredaju MALO, da bih dobila kompletnu sliku odjređene tematike, nego moram još da petljam sa strane i tražim različite skripte, knjige i video predavanja sa različitih naših i stranih univerziteta. Zapravo, znanje koje tako steknem je izuzetno trajno i temeljno.





 Problem je u tome što ja tako učim SVAKI predmet, i što obično nemam vremena da pomenuti kompletiram do ispitnog roka, jer se zamajavam i sa potrebnim i sa nepotrebnim. Pokušavam to da promenim, i da radim kao većina studenata, dobrih studenata. Učiti ono što treba, i koliko treba, kako kaže profesor; No ne uspeva mi. Ne znam gde se nalazim više, ni šta mi je bitno a šta nije.

Nema komentara:

Objavi komentar