srijeda, 10. veljače 2016.

Devojka sam i volim da mas – turbiram, a evo šta volim da guram





Devojka sam i volim da mas – turbiram, a evo šta volim da guram. Radim to svaki dan, a najvise kad se vratim iz škole.
Škola puno umori, a ovako se najbolje opštam. Svakave mi misli dolaze šta da guram od predmeta. 




Često je to neki školski pribor, jer to mi je prvo šta vidim.Možda nisam normalna, a li moram da priznam da najviše volim konzervu od RedBula, nije puno velika i mogu da je gurnem do kraja.
Kednom sam imala problem jer mi se inficiralo dole sve i morala sa ljekaru da utvrdim sta se desilo. Imala sam veliku sramotu jer sam morala priznati šta sam radila. Doktor je ostao zaprepasten , a li na svu srecu nisam imal neke velike probleme i sad pazim sta guram.

Nema komentara:

Objavi komentar