subota, 6. veljače 2016.

Imam 30 godina i muškarca s kojim se jako volim i koji isto nije nešto pretjerano zagrijan za ideju da imamo djecu








Ja ne želim da imam djecu. Imam 30 godina i muškarca s kojim se jako volim i koji isto nije nešto pretjerano zagrijan za ideju da imamo djecu. Ne znam, lijepo nam je ovako, ali nije to samo da nam je lijepo, nismo mi sebični, bar ja nisam, nije to razlog što ne želim djecu. Volim ja djecu i mislim da su predivna ali ja nikada nisam imala želju da imam jedno. Ljudi nas ne razumiju, misle da nismo normalni, konstantno nas osuđuju, ali judi ne shvataju da mi nemamo osjećaj da bilo šta propuštamo, jer mi to NE ŽELIMO. Roditeljstvo nije za svakoga, djeca treba da se rađaju zato što su željena, a ne zato što se misli da svi u jednom momentu moraju postati roditelji.



Nema komentara:

Objavi komentar