subota, 6. veljače 2016.

Zanima me zasto mi se i dalje javlja momak kojeg sam nebrojeno puta izradila i ponekad bila bezobrazna prema njemu





Zanima me zasto mi se i dalje javlja momak kojeg sam nebrojeno puta izradila i ponekad bila bezobrazna prema njemu, iako mi je jednom prilikom kada se naljutio rekao da mi se nece vise javljati. Moja reakcija je bila super. nakon toga sam ga vidjela kako se igra sa djecom i tu me kupio za sva vremena. tada sam odlucila ako mi se ikad javi da necu bit bezobrazna prema njemu. nedavno mi je javio, pricali smo tako dan za danom. I bas kada sam odlucila da izadjem sa njim vidim njegovu sliku sa nekom curom i fino pise i u vezi. ostala sam paff. danas mi se javio, nakon sto je objavio tu sliku… zasto mi se javljass, zasto

Nema komentara:

Objavi komentar