petak, 29. siječnja 2016.

Bio sam u klubu, olesio sam se nisam znao kako se zovem, moja djevojka takodje







Bio sam u klubu, olesio sam se nisam znao kako se zovem, moja djevojka takodje. Krenuli smo njenoj kuci, i sta cu nesrecan otidjem do wc-a da se malo spremim za nastavak programa i kad se vracao iz wc-a umjesto u sobu od djevojke odem slucajno u sobu njezine keve (ona nema starog), zadnje cega se sjecam da sam se probudio potpuno go pored njene keve, ona je takodje bila gola, da stvar bude jos j*******. 






U tom trenutku, mislim da je g**** umrlo u meni, tek tad nisam znao kako se zovem. Ustao sam brzinom svjetlosti iz kreveta, nisam ni gledao sta oblacim od odjece, samo sam gledao kako sto prije da izletim iz kuce. Evo sad vec 2 dana smisljam sta da kazem djevojci, izgleda da je i ona bila toliko olesena da ne zna da sam dosao sa njom njenoj kuci, cim i dalje normalno razgovara sa mnom.

Nema komentara:

Objavi komentar