utorak, 12. siječnja 2016.

 Volim svoju ženu, u braku smo dvije godine, dvije zaista predivne godine, i sada je trudna i ne mogu nikome objasniti koliko





Volim svoju ženu, u braku smo dvije godine, dvije zaista predivne godine, i sada je trudna i ne mogu nikome objasniti koliko sam sretan. Živimo u Bihaću. a ona je iz Sarajeva, ostavila je svoju porodicu,svoj grad i još dosta toga zbog mene... Ponekao mi je malo žao jer vidim da joj sve to nedostaje,ali pokušavam nekako da joj ublažim to. Ona je najdivnije stvorenje na svijetu. Prošle sedmice kad se moja sestra udavala, plakala je sa mnom jer joj je bilo žao. Tada sam shvatio da je ona nešto najbolje što mi se moglo dogoditi, cijeli moj svijet... Eto,samo da kažem da sam stvarno presretan, i djeco ženite se iz ljubavi jer ćete onda imati apsolutno sve!

Nema komentara:

Objavi komentar