nedjelja, 31. siječnja 2016.

VIC: Mladozenja, mlada i njena seka




Mladozenja je dosao vidjeti svoju mladenku 3 sata prije vjenčanja.
Kada je dosao pred vrata docekala ga je sestra mladenke.
Rekla mu je: "Od prvoga dana zeljela sam biti s tobom! Jako si privlacan ali te moja sestra osvojila prije mene... Ako zelis nesto vise cekam te u sobi."
Mladozenja se zacudi i odtrči prema svome autu.
Zaustavi ga otac mladenke: "Prosao si moj finalni test!Sada ti mogu dati duboko povjerenje!"
POUKA:"Kondome uvijek ostavljati u autu!"

1 komentar:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































    OdgovoriIzbriši