utorak, 12. siječnja 2016.

 I nakon 2 god i 7 mj pao je raskid ja sad imam 20 god tacnije 20 i pol ,sad je godina dana kako smo rask imao sam cura , neke






I nakon 2 god i 7 mj pao je raskid ja sad imam 20 god tacnije 20 i pol ,sad je godina dana kako smo rask imao sam cura , neke su ludile da su bile spremne na sve ici ali ja ih nisam lagao , govorio sam kako jest, volim Nju i tako ostaje ali mnogima to nije smetalo , bile su spremne na sve samo da je zaboravim . imao sam vezu poslije najduzu 3 mj ali svaki put kad bih legao kraj te cure zaklopio bih oci i govorio u sebi njeno ime samo da je ona to. Unistila mi je srce. svaki moj tren zatvorenih ociju vrati me u sjecanje na nju i koliko zelim da je to ona... I dalje je volim . Ne trazim od nje nista , samo me zanima sta ona osjeca dali me ikad pozeli kao i ja nju .. :(

Nema komentara:

Objavi komentar