subota, 30. siječnja 2016.

Eeh ovako,s momkom sam bila 2 god i par mjeseci i prije par dana smo prekinuli tj on mi je poslao poruku





Eeh ovako,s momkom sam bila 2 god i par mjeseci i prije par dana smo prekinuli tj on mi je poslao poruku da nemoze vise da zeli prekinuti,nakon nekog vremena slala sam mu por pitajuci za razlog nije mi odg i posaljem por dns da pitam opet rekao mi je da je bio problem u meni tj u mom ponasanju jer on vise nije mogao izdrazi





ja sam to sve radila nesvijesno kontajuci da mu ne smetaju sitnice dns sam odlucila da izadem s njegovim prijateljem i da s njim popricam u cemu je problem ii ako fakat bude do mene ja sam kontala mu iznenadenje pripremiti na dan kada smo se poceli zabavljat aa to je da na nekom mjestu napisem svijecicama nesto pa sad nezz da li ce to upaliti i koliko je dobro jer ga stv volim i ne zelim da ga izgubim…

Nema komentara:

Objavi komentar