subota, 30. siječnja 2016.

Imam 22 godine i bila sam u vezi 6 godina. Svakim danom naša veza postajala je sve gora i gora





Imam 22 godine i bila sam u vezi 6 godina. Svakim danom naša veza postajala je sve gora i gora. Dosada, svaki dan isti, nigdje ne idemo, nigdje se ne provodimo, izađemo na kafu i to je to… On ostao bez posla, ja ga vozala, ja mu kupovala cigare, plaćala kafe… Sve je to bilo podnošljivo dok nisam upoznala jednog starijeg momka. Opušten, lud, voli izlaske provode,,društvo. Počela sam momka varat sa njim, čak sam vise vremena provodila sa njim nego s momkom. Izlasci, diskoteke, ludila, izleti sve mi je to nedostajalo. Počne mi se pravo sviđat…




 Prekinem s momkom, ali nisam nastavila vezu sa ovim drugim već je ostalo kao prije, jer je ipak dosta stariji od mene, a uz to radi u Njemačkoj. Ja sam znala da je to samo avantura, ali ipak trajalo je oko 3 mjeseca, sve dok nisam saznala da je oženjen, da ima dvoje djece koja idu u školu. Bila sam šokirana, nisam mogla vjerovat da ima ženu a nikad nije u kuci, lagao me 3 mjeseca, iako me je zvao i pokušavao objasnit, htjeo je da budem s njim. Na svu sreću otišao je, ali ja stalno mislim na njega i fali mi, a ne smijemo bit skupa…

Nema komentara:

Objavi komentar