srijeda, 13. siječnja 2016.

Imam dečka već 4 godine, meni je sada 24, a njemu 26 :) super nam je u vezi, slažemo se u svemu, ne svađamo se





Imam dečka već 4 godine, meni je sada 24, a njemu 26 super nam je u vezi, slažemo se u svemu, ne svađamo se nego porazgovaramo o tome što nas muči, zgodan je, visok, te plave okice njegove, kao što rekoh super nam je, u zadnje vrijeme sam se počela nalaziti s njegovim prijateljem, naravno moj dečko ništa ne povezuje, njegov prijatelj dodje kod nas na kavu, gledam ja njega, gleda on mene..





a ovaj moj ništa na to, pomalo se i kajem, ali opet gledam, covjece dobro je biti malo zločesta cura, peče me savjest zato što imam pravog dečka za poželit a varam ga, i varat ću ga..

pa nepada mi napamet spavat samo s njim cijeli život,užaaaaas!!

Nema komentara:

Objavi komentar