utorak, 26. siječnja 2016.

Imao sam tad oko 10 godina, kuća je bila puna gostiju, a meni u međuvremenu naumpadne jedna kaseta na kojoj je bio film Terminator 2







Imao sam tad oko 10 godina, kuća je bila puna gostiju, a meni u međuvremenu naumpadne jedna kaseta na kojoj je bio film Terminator 2 kojeg sam imao veliku želju da pogledam. I otišao sam na drugi sprat i našao je. Na kaseti je bila naljepnica na kojoj je pod brojem 2 pisalo Terminator 2 a pod brojem jedan nije ništa. I tako ja odem u dnevnu među sve te goste i ubacim kasetu kad se ono poče prikazivati p*rno film. 






Svi gosti ostadoše bez riječi a moj otac je ustao i istjerao me van ali je stao pred televizor kako gosti ne bi vidjeli sadržaj. Izletio sam van u dvorište gdje me je dočekao prijatelj kojem sam cijeli dan iznova pričao sve kako bi se što duže smijali

Nema komentara:

Objavi komentar