petak, 29. siječnja 2016.

Moj drug je bio dugo sa jednom djevojkom.Imali su slobodnu i savršenu vezu.Jedno ljeto je ona otišla na more sa drugaricama




Moj drug je bio dugo sa jednom djevojkom.Imali su slobodnu i savršenu vezu.Jedno ljeto je ona otišla na more sa drugaricama, a par dana nakon toga me je on zamolio da odemo za njima jer je želio da je zaprosi.Naravno,pristao sam!Par poklona,prsten,nekoliko piva i krenuli smo.Kada smo došli nismo je zatekli u stanu, a njena drugarica nam je rekla da je na plaži. Po dolasku na plažu smo primjetili da se “vata” sa nekim momkom.



 Sjeli smo u kafić pored plaže i gledali. Nakon pola sata drug je uzeo poklone i krenuo ka njima. Nju je poljubio u usta i dao joj poklone, njemu pružio ruku i otišao. Ona je problijedila. Nakon toga, ona ga je godinu dana zvala i plakala ali se nisu pomirili! Najjači momak na svijetu! Ja bih joj ,realno, morao nešto slomiti (bar ključnu kost) :)

Nema komentara:

Objavi komentar